FALCI KADIN / Atacan TAGAN

FALCI KADIN
Atacan Tagan
Çeviren: Hüdayi Can

Falcı kadın, gözlerin ne efsunkâr,
Gözlerinle dünyamızı efsunla!
“Güller solmaz.” de de inandır beni.
“Dostlar ölmez.” de de inandır beni.
Gün ivedi “Yavaş ol!”de, inandır,
“Güzel günler bekliyor.” de inandır.
Hakikatten bulamadım mutluluk,
Peşin sevinçtir, vereceğin umut.
Yalan söylesen de bakıp yüzüme,
Ben müteşekkirim, kara gözüne.
Dünyanın gidişi olsa da belli,
Falcı kadın, ver gönlüme teselli.
De ki: “Falda sihir, keramet vardır.”
Kader aldatmaz ya, beni bir kandır.
Para mı saydın, denk denk olsun sözün,
Sağıra saz, köre renk olsun sözün.
Öksüzün anası gelsin, inandır.
Felçlinin koşası gelsin, inandır.
“Güller solmaz.” de de inandır beni.

“Dostluk ölmez.” de de inandır beni.

"Kaşgar"dan

Yorumlar

  1. Gowy goşgy! Ýakynda Atajan aga bilen gürrüňdeşligiň arasynda, terjimeçiniň gulagyny şaňladypdyk. Onuň bu goşgynyň terjimesine ýokary baha berdi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salam. Men Pau universitedinde okayan. Atajan Taganovyn Mahnet Dünyadaki Kiçijik Jay kitabyny terjime etdim. Menin desertastiyam bu kitap. Mümkin bolsa Atajan Taganowyn özi bilen telefon arkaly 2 minutlyk bir söhbetdeşlik geçirmekçi. Onun bilen nadip habarlaşyp bolar. Mana kömek edayseniz minnetdar bolaryn.

      Sil
    2. Salam. Men Pau universitedinde okayan. Atajan Taganovyn Mahnet Dünyadaki Kiçijik Jay kitabyny terjime etdim. Menin desertastiyam bu kitap. Mümkin bolsa Atajan Taganowyn özi bilen telefon arkaly 2 minutlyk bir söhbetdeşlik geçirmekçi. Onun bilen nadip habarlaşyp bolar. Mana kömek edayseniz minnetdar bolaryn.

      Sil
  2. Halypaň ýadyna düşmek hem uly bagt. Hudaýjan uzak ömür, jan saglygy bersin.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar