GEL, ARZIGÜL, GÖRÜŞELİM!

Seyitnazar Seydi
Çeviren: Hüdayi Can/ Gurbandurdı Geldiyev

Kurbanın olayım, kaçma,
Gel, Arzıgül, görüşelim!
Utansan, yüzünü açma,
Gel, Arzıgül, görüşelim!

Benin kırık gönlüm dindir,
Rakipler boynunu sındır,
“Bilmem” deyip durmak zordur,
Gel, Arzıgül, görüşelim!

Ben aşığım, gözüm yaşlı,
Sinem dağlı, bağrım taşlı,
Kara gözlü, kalem kaşlı,
Gel, Arzıgül, görüşelim!

Hicr oduna yana yana,
Bulmadım derdime çare,
Merhamet et hasta cana,
Gel, Arzıgül, görüşelim!

Bîgâne tutma özünü,
Bizden ayırma gözünü,
Geri çevirme yüzünü,
Gel, Arzıgül, görüşelim!

Arzım işit, güzel şahım,
Od saçar aleme ahım,
Affet sen, varsa günahım,
Gel, Arzıgül, görüşelim!

Arzıgül'üm çıkar dama,
Şavkı vurur karşı cama,
Yavaş yavaş in aşağa,
Gel, Arzıgül, görüşelim!

Aşık Seydî der ki, öldüm,
Gam ile sarardım, soldum,
Senden mihr isteyip geldim,
Gel, Arzıgül, görüşelim!

Yorumlar

Popüler Yayınlar